när spegelminen borde ha använts!

Facebook är inte Hilda Dunders största kärlek. Speciellt inte när det finns bilder som avslöjar Hilda Dunder iklädd något som inte liknar hennes spegelmin. Öppna munnar är som hål rakt ut i universums.

image103

Klädesel Hilda Dunder;
Klänning från H&M, strumpbyxa från lindex, BH-band med spets, Örhänge från Indiska
Solglasögon från Klara, en hipp accessoar med snygg blick.

Hilda Dunder tipsar om att alltid omge sig med hippa accessoarer det kan göra en annars ack så tråkig outfit till något alldelles extra. Hippa accessoarer kan också dölja avsaknaden av spegelminer och öppna upp möjligheten för elitromantik.

Kommentarer
Postat av: Klara

nu är jag med, bilden avslöjar ju att du hade mina brillor redan tidigt på kvällen! inte konstigt att de låg i din väska dan efter med. liksom mitt paraply sist. din väska har en förmåga att sno åt sig saker. ett blogguppslag kanske?

2007-08-07 @ 22:27:49
Postat av: Maia

hehe, det är för mig mycket underligt att det också alltid är du Klara som drabbas av min väskas underliga förmåga att fånga andras saker!

2007-08-08 @ 22:50:33
Postat av: Margareta

Tycker nog H&M-klänningen är helt okej äver utan acessoarer, fast visst, Klara-brillorna ÄR coola...!

2009-12-16 @ 19:00:36
URL: http://www.dunders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0